menu

понеделник, 9 ноември 2015 г.

ВАНИЛОВ КРЕМ ЩРУДЕЛ





ПРОДУКТИ:


500 ГР.КОРИ ЗА БАНИЦА

ЗА НАМАЗВАНЕ НА КОРИТЕ:

3 ЯЙЦА
4 С.Л.ЗАХАР
100 МЛ.ОЛИО
100 ГР.ГРИС
200 ГР.КИСЕЛО МЛЯКО
1 ПАКЕТЧЕ БАКПУЛВЕР

ПРОДУКТИ ЗА КРЕМА:

1 Л.ПРЯСНО МЛЯКО
3 ПАКЕТЧЕТА ВАНИЛОВ ПУДИНГ /ВСЯКО 37 ГР./
10 С.Л.ЗАХАР
ЗА НАСИТЕН ВАНИЛОВ ВКУС 1 ВАНИЛОВА ШУШУЛКА -разрежете шушулката и остържете с нож меките зрънца от вътрешната страна.Добавете в крема.

ОЩЕ:

ПУДРА ЗАХАР ЗА ПОРЪСВАНЕ

ПРИГОТВЯНЕ:

СВАРЕТЕ ПУДИНГ ПО СТАНДАРТНИЯ НАЧИН И ОСТАВЕТЕ КРЕМА ДА ИЗСТИВА

ВЕДНАГА НАПРАВЕТЕ СМЕС ЗА НАМАЗВАНЕ НА КОРИТЕ ПО СЛЕДНИЯ НАЧИН.
РАЗБИЙТЕ БЕЛТЪЦИ СЪС ЗАХАР НА СНЯГ.КЪМ ТЯХ ДОБАВЕТЕ ЖЪЛТЪЦИ,ОЛИО,ГРИС,БАКПУЛВЕР,КИСЕЛО МЛЯКО.СЛЕД ВСЯКО ДОБАВЯНЕ РАЗБЪРКВАТЕ С МИКСЕРА.

ОТВОРЕТЕ КОРИТЕ ЗА БАНИЦА.ТРИ КОРИ ЕДНА В/У ДРУГА,КАТО ВСЯКА СЕ МАЖЕ С ПО 4 С.Л.ОТ СМЕСТА.НА ТРЕТАТА КОРА НА ШИРОКАТА ЧАСТ В НАЧАЛОТО СЛАГАТЕ ОТ ОЩЕ ТОПЛИЯ КРЕМА.НАВИВАТЕ НА РУЛО И РЕДИТЕ В ТАВА 28 СМ.С ХАРТИЯ ВЪВ ФОРМАТА НА ОХЛЮВ.ТАКА НАПРАВЕТЕ 5 РУЛА /МОЖЕ ДА ОСТАНЕ ЕДНА КОРА ТАКА,ЧЕ НАПРАВЕТЕ ЕДНО РУЛО С 4 КОРИ.С ОСТАНАЛАТА СМЕС НАМАЖЕТЕ ЩРУДЕЛА И ПЕЧЕТЕ В ЗАГРЯНА ФУРНА НА 180 ГРАДУСА ДО ЗЛАТИСТО.ОСТАВЕТЕ ЩРУДЕЛА ДА ИЗСТИНЕ И ПОСИПЕТЕ С ПУДРА ЗАХАР.

ИЗПОЛЗВАЛА СЪМ ФОРМА ЗА ТОРТА С ПАДАЩИ СТЕНИ.

ЗАПОВЯДАЙТЕ В КУЛИНАРНАТА ГРУПА
https://www.facebook.com/groups/1434863666753752/






















ИЗВОР КУЛИНАРИКА,НО С МОЕ ОФОРМЛЕНИЕ.

59 коментара:

  1. Поредно, уникално изкушение! Може ли да споделите, колко сантиметра е форма, която използвахте? Благодаря ви!

    ОтговорИзтриване
  2. Обещаващо изглежда и мисля да го маправя.благодаря ви

    ОтговорИзтриване
  3. Аз го направих много вкусно наистина се получава

    ОтговорИзтриване
  4. Изглежда много вкусно! Ще го направя!

    ОтговорИзтриване
  5. Здравей Ваня,нормално ли е крема да излиза от корите при печенето

    ОтговорИзтриване
  6. С какво може да се замести грисът и задължително ли е да се слага от него

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Можете,според мен,да заместите с царевично брашно или майзена!Гърците така го правят!

      Изтриване
    2. МОЖЕ ЛИ С ДЕБЕЛИ ОДРИНСКИ КОРИ ДА СТАНЕ

      Изтриване
  7. Вижда ми се вкусно ще го направя

    ОтговорИзтриване
  8. Prelestna vkusotiia.Novatorski uspehi i vdahnovenia !!!!

    ОтговорИзтриване
  9. Страхотен сладкиш

    ОтговорИзтриване
  10. Здравейте, страхотна рецепта и лесно изпълнима, но може ли да споделите каква марка листи за баница сте използвали, защото ми се струва има огромно значени колко финни са листите?
    Благодаря предварително
    за отделеното време

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Живея в чужбина,купила съм ги от турски маркет.Съмнявам се,че ще намерите същата марка в Бг.

      Изтриване
  11. Здравейте! Разкошно изглежда! Колко горе-долу лъжици се слагат от крема върху корите? Защото ме е страх да не свърши крема ,за последната кора

    ОтговорИзтриване
  12. Здравейте днес реших и аз да направя този десерт, но на мен сместа за измазване на корите не ми стигна а съм следвала стриктно рецептата последните четири кори ги навих само с крем,също така корите при пренасянето в тепсията ми се пукаха и крема започна да изтича от тях иначе разделих крема точно както сте описали в по горен коментар на пет равни части сега се пече, за вкуса все още нямам коментар но според мен трябва да се слагат по 3 лъжици на кора а не по 4.

    ОтговорИзтриване
  13. Здравей Ваня.Направих този десерт като предположих,че като казваш грис имаш предвид царевичен.Ноооо стана като с гранулки...явно ползваш друг вид.Та питам аз,какъв грис слагаш.Благодаря ти предварително.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пети,грис ползва пшеничен,но и това не е проблем. Проблема е,че не си добре разбила сместа.

      Изтриване
  14. Страхотен сладкиш,уникален вкус и не можеш да спреш да ядеш.Утре ще го правя за трети път този месец.

    ОтговорИзтриване
  15. Този ванилов пудинг дали може да се замени с домашен млечно-яйчен крем? Не мога да разбера какъв е пудинга и откъде да го намеря. Марка нещо или някой с опит да сподели аналог в България.

    ОтговорИзтриване
  16. Здравейте момичета, в момента и аз го сложих да се пече, но и моите кори се късаха Фамилия купих, явно трябва да са по дебели, за да не се късат. Дано стане вкусен.

    ОтговорИзтриване
  17. от къде да вземя пудинга?Марка?

    ОтговорИзтриване
  18. Пудинг има във всеки магазин. Аз ползвам на д-р Йоткер. Направих с пудинг Карамел и стана страхооооотен. Благодаря Ваня !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За тези 3 пакетчета отива 1,5 л. прясно мляко - считам, че е добре да се опише при продуктите. Нищо, че е част от направата на пудинга ... :)

      Изтриване
    2. Tanima,трите пудинга на 1литър мляко са дадени умишлено в рецептата за да стане по гъст крема и да неизтече.

      Изтриване
  19. здравейте. ще се получи ли с крем нишесте и грисът суров ли се слага?

    ОтговорИзтриване
  20. Здравейте, намазва ли се хартията отдолу с олио или не?

    ОтговорИзтриване
  21. Zdraveite ,tazi rezepta za parvi pat ia vidiah v Osigeno ( izprobvah ia ) sega ia vigdam i tuk s kori za baniza ( i neia schte izprobvam )Blagodaria !

    ОтговорИзтриване
  22. Прекрасно изкушение.Благодаря.

    ОтговорИзтриване
  23. това е като гръцката пога4а ще го пробвам със сигурност :)

    ОтговорИзтриване
  24. Изглежда страхотно и никак не е сложно за изпилнение

    ОтговорИзтриване
  25. В началото пише че се оставя крема да истине, а след това че се изсипва от все още ггорещи крем. Кое е вярното?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Оставя се да изстива, толкова време колкото е необходимо до направата на сместа за мазане на корите. Само толкова, а не до напълно охлаждане.

      Изтриване
  26. Правих следкиша точно по рецептата и се получи изненадващо добре - аз се страхувах какво ще стане с този крем. Вчера направих такъв сладкиш, като замених крема с настъргана и задушена в масло тиква. Стана страхотен тиквеник

    ОтговорИзтриване
  27. Грисът суров ли се слага, не разбрах...Пояснете, моля!Иначе рецептата изглежда прекрасна, но искам да изчистя неяснотите преди да предприема изпълнението и...Благодаря за чудесната рецепта!

    ОтговорИзтриване
  28. Здравейте,и аз го направих тази вечер и като гледам коментарите,минах през всичко и аз.Първите три листа направо ми се разпаднаха,много трудно ги пренесох в тавата,със следващите процедирах различно и нямаше проблем,а именно-най долният лист не мажете с много смес,за да не омекне много.Другият неуспех,който претърпях е,че кремът ми поизтече на две места при печенето и не си е на мястото в самите рула и малко е празно,ноооо е божествено на вкус,дори и с поизтекъл крем.Корите които ползвах са фини точени на бела.Получиха се страхотни листчета-грисът играе функция да не се слепват.Предполагам че кремът ми е изтекъл заради неправилно печене,та питането ми е,долу горе за колко време се изпича.И благодаря за чудната рецепта,май ще я правя често! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Направих баницата за пръв път и се получи! Следвах инструкциите,но за 3-те пакетчета пудинг/защото са по 40 гр/ сложих около 1,300 ml прясно мляко,а листите прегъвам в двата края преди да ги навия. Печенето е според фурната - пеках на 230 С ,така си пека баниците. Чудно се получи!!! Благодаря за удоволствието!!!! :)

      Изтриване
  29. Изпробвах рецептата. Получи се перфектно. Сместа за намазване ми стигна, кремът също. Както е написано в предишния пост 1300 мляко на 3 пакета пудинг. Навивах корите по късата страна. Не се разкъсваха, нямаше изтичане на крем, подредиха се перфектно в тавичка 28 см. Рецептата е много добра и много прецизно и точно е всичко. Благодаря за прекрасния сладкиш :)

    ОтговорИзтриване
  30. Изпробвах рецептата,но замених корите с одрински,така кремът не ми се разтече,стана страхотен пухкав щрудел!Приятен апетит на всички :)

    ОтговорИзтриване
  31. Изпробвах го и е страхотно.Благодарим Ви цялото семейство.

    ОтговорИзтриване
  32. а ако след изпичане я залеете със захарен сироп ще се получи още по-вкусно - лично съм пробвала-страхотна баклава става.

    ОтговорИзтриване
  33. Направих го. Страхотен се получи, всички много го харесаха.

    ОтговорИзтриване
  34. Бакпулвера колко грама е?

    ОтговорИзтриване
  35. Страхотно вкусен щрудел. Аз нанвивах по 2 кори и най- накрая 3, стана супер и формичката се запъни точно.

    ОтговорИзтриване
  36. pozdravlenia!!!!!!!!!!!!! nomer edno si.....

    ОтговорИзтриване
  37. Здравейте, Ваня Джорджевич! Бих искала най-напред да ви поздравя за това, че така умело ни водите в кулинарния свят ... Ваш фен съм от две години и съм направила наистина много неща по Ваши рецепти, и всичките са любими за цялото ни семейство :-) Вчера за пореден път започнах да правя крем-щрудела, но просто не предвидих, че малкият ми син ще мине покрай пудинга :-) Много малко плънка ми остана и щруделаът е вкусен, но .. сух ... Въпросът ми е - дали според вас бих могла да го сиропирам? Благодаря предварително за отделеното време! Хубава вечер! С уважение, Благовеста Иванова

    ОтговорИзтриване
  38. Здравейте,Ваня!Направих щрудела-вкусен е ,но имах проблем-изтече ми малка част от крема ,като го разрязах почти нямаше крем,имам чувството ,че е попил в корите.Защо се получи така според теб?Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  39. Здравейте,Ваня!Направих щрудела, изтече много малка част от крема,но въпреки това като го разрязах почти нямаше крем -имам чувството ,че крема е попил в корите.Защо се получи така според теб?Благодаря?

    ОтговорИзтриване
  40. Здравейте Ваня. Днес направих тази вкусотия, като спазих както винаги точното количество продукти. Получи се уникално вкусно. Благодаря за точните и вкусни рецепти. Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  41. С какво може да се замени ваниловия пудинг?

    ОтговорИзтриване

Zu-zu погачице