menu

сряда, 2 юни 2021 г.

Да месим заедно!




С всяка нова книга вълнението ми е като за първи път - от подбора на рецептите до излизането от печатницата и изпращането ѝ към вас.

Защото искам рецептите да ви харесат, да бъдат достъпни, да са подходящи за делник и за празник...

Защото искам и на вас и на гостите ви да ви е вкусно.
 
С тази книга ще се опитам да ви помогна в приготвянето на тестени изделия. 

Подбрала съм 150 рецепти за сладки и солени тестени вкусотии, многократно изпробвани (и не само от мен).
Начинът на приготвяне е описан подробно и допълнително илюстриран със снимки на ключовите моменти. 
 
Знам, че много от последователите ми вече са майстори на тестото. 
Но ми се иска и младите или по-неопитните да се престрашат да месят.
И дори и да не се получи от първия път, да не се отказвате и да опитате отново. Може би дори и с друга рецепта, в книгата ще имате богат избор.

Защото освен всичко друго, ми се иска книгата да ви е полезна и да си я ползвате често.
 

Практична информация:

Ако книгата ми Ви е заинтересувала и желаете да я имате във вашата кухня, пишете ми на лично съобщение във Facebook профила ми със следните данни: 

   адрес на Еконт за доставка
   трите имена и телефон на получателя
   брой желани книги (цената на една книга е 40 лв. + цената за доставка с Еконт)

И за тези, които нямат акаунт във Фейсбук, можете да ми пишете (същите данни) на електронната ми поща:

djordjevic.vanya@gmail.com

 
Заповядайте и в кулинарната група във Facebook -  "В моята кухня"

И в най-новата ми кулинарна авантюра - кулинарният ми канал в YouTube
 
За допълнителна информация и запитвания можете да се свържете с мен и на ел.адрес djordjevic.vanya@gmail.com
 
 
 
И защото знам, че дори и най-хубавата рецепта няма да се получи без старанието и любовта, които можете да вложите само вие, искам да ви кажа огромно "БЛАГОДАРЯ!".
Благодаря ви, че сте до мен през всички тези години, за всички споделени снимки, коментари. Не ми стигат думите да ви опиша всичко, което чувствам...за това отново ви казвам благодаря.
 
 Vanya_Djordjevich_signature

1 коментар:

  1. Рецептите и изпълнението са много точни и прекрасни😊
    Ние ви благодарим от <3 Ваня🌺🌷🌹

    ОтговорИзтриване

Zu-zu погачице