menu

вторник, 10 ноември 2020 г.

Вкусен календар 2021


 
2020 се оказа една много специална година.
Научи ни на много неща и с наближаването на края ѝ, всеки сам прави своята равносметка.
 
Прииска ми се да я завършим някак по-позитивно и с надеждата, че новата 2021 г. ще е по-добра. 
 
Моят скромен принос на границата между 2020 и 2021 е този тефтер-календар с 12+1 любими рецепти на моето семейство.  
 
Корицата в червено, като кръв - да ни пази от злини. 
Китка бяло и червено мушкато, като мартеничка, да ни носи здраве.

Бъклицата и стомничката за вода, битовата покривка с орнаменти от шевици - българският код за здраве, щастие, късмет и свидни на всяко българско сърце, независимо къде се намираме.
Тефтер-календарът за 2021 съдържа:
 
12+1 рецепти, които да донесат допълнителни вкус и аромат през всеки един месец. Всяка рецепта е описана и илюстрирана с постъпкови снимки след страничките календар.
Представлява мини книжка, която можете да запазите дори и след края на 2021 г.

Календарът е с отбелязани именни дни, официалните български празници, лунните фази, началото на зодиакалните знаци и не на последно място старите (народните) имена на месеците.
 
12 странички за оцветяване с орнаменти, вдъхновени от българските шевици. За сръчните ръце, те могат да бъдат превърнати в красиви везби върху кърпа или дреха.

тефтер със 130 страници, които можете да допълните и с вашите любими рецепти.

твърди корици, затваряне с магнит, подвързване със спирала за пълно отваряне на страниците.
 
възможност за ползване като настолен календар-пирамида или за свободни ръце в кухнята и по-лесно следене на рецептите. 
 
Календарът може да бъде поднесен като интересен подарък за любителите на кулинарното изкуство.

Цената е 25,99 лв (с ДДС), като доставката до офис на Еконт е за моя сметка.

Ако желаете да закупите календар-тефтера, напишете ми лично съобщениe във Facebook профила ми със следните данни:

- адрес на Еконт за доставка
- трите имена и телефон на получателя
- брой желани календар-тефтери

За тези, които нямат акаунт във Фейсбук, можете да ми пишете на електронна поща:
djordjevic.vanya@gmail.com


 
**Ще се постарая да осигуря доставка (за ваша сметка) в чужбина. Предвид специфичната ситуация не е възможно това да стане навсякъде по света. Моля пишете ми, за да се уточнят подробностите.


 Искрени благодарности към всички, които ми помогнаха този проект да стане реалност.
 
С уважение и благодарност към целия тим на печатница Poldim. 
Благодаря на цялото ми семейство за подкрепата, помощта и че ме следва в лудостите ми.
И не на последно място на всички вас, които не спирате да ме окуражавате и да ми показвате кулинарните си постижения.

За желаещите, все още е налична книгата "50 рецепти за перфектната домакиня" - цена 18.99 лв.
*Рецептите в тефтер-календара и книгата не са публикувани в блога.

Vanya_Djordjevich_signature

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Zu-zu погачице