menu

вторник, 30 декември 2014 г.

БАНИЧКА ДО БАНИЧКА


ПРОДУКТИ:

ПАКЕТ КОРИ/500 ГР./

200 МЛ.ПРЯСНО МЛЯКО
1 МАЯ/42 ГР./
1 Ч.Л.ЗАХАР
1 Ч.Л.СОЛ
150 МЛ.ОЛИО

ЗА ПЛЪНКА:

400 ГР.СИРЕНЕ
1 БЕЛТЪК

ОЩЕ:

1 ЖЪЛТЪК
2 С.Л.ОЛИО
2 С.Л.ПРЯСНО МЛЯКО

ПРИГОТВЯНЕ:

В ТОПЛОТО ПРЯСНО МЛЯКО ДОБАВЕТЕ МАЯ,СОЛ,ЗАХАР И ОЛИО.ПОЛУЧЕНАТА СМЕС ОСТАВЕТЕ ЗА 15 МИН.
ВЗИМАТЕ ЕДНА КОРА НАМАЗВАТЕ Я СЪС СМЕСТА.В/У НЕЯ ВТОРА КОРА,И ТЯ СЕ НАМАЗВА.ТРЕТА И НЕЯ НАМАЗВАТЕ.В ЕДИНИЯ КРАЙ/НА КЪСАТА СТРАНА/СЛАГАТЕ ОТ НАПРАВЕНА ПЛЪНКАТА ОТ НАТРОШЕНО СИРЕНЕ С ЛЕКО РАЗБИТ БЕЛТЪК.
НАВИВАТЕ НА РУЛО,И РЕДИТЕ В ТАВА С ХАРТИЯ ЗА ПЕЧЕНЕ.ТАКА ВСЯКО СЛЕДВАЩО РУЛО ОТ ПО 3 КОРИ И ПЛЪНКА.
НАМАЗВАТЕ РУЛАТА С НАПРАВЕНА СМЕС ОТ ЖЪЛТЪК,ОЛИО И ПРЯСНО МЛЯКО.НАРЯЗВА СЕ НА ПАРЧЕТА.
ПЕЧЕМ НА 200 ГРАДУСА ДО ЗЛАТИСТО.
ГОТОВИТЕ БАНИЧКИ ПОКРИЙТЕ С КЪРПА И ОСТАВЕТЕ ЗА 15 МИН.

ЗАПОВЯДАЙТЕ И В КУЛИНАРНАТА ГРУПА
https://www.facebook.com/groups/1434863666753752/1548596612047123/?notif_t=like














Рецептата изпробваха :

Елена Янкова




23 коментара:

  1. Може ли да се ползва суха мая?

    ОтговорИзтриване
  2. Здравейте, направих ги и аз.Но на практика с два пакета кори и две яйца, за да мога да напълня тавата:) В пакета от 500гр има 15 листа и те стгат само за 5 рула.Иначе сместа с маята беше достатъчна за пакет от 500гр и пакет от 400гр.Стават чудни!

    ОтговорИзтриване
  3. Здравейте, днес опитах и аз рецептата. Станаха страхотни - съпругът ми остана очарован. Сместа за намазване на корите се оказа в повече и сложих жълтъка в останалата част и намазах обилно баничките преди да ги сложа във фурната. Сиренето също се оказа повече, отколкото е необходимо - мисля, че 200 грама са достатъчни.
    Благодаря за страхотната рецепта, Ваня!

    ОтговорИзтриване
  4. Ако може да се замени маята със суха, може ли да кажете какъв грамаж да използвам ? Благодаря Ви !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз ги направих със суха, защото нямах прясна мая. Сложих едно пакетче (мисля, че е 7 грама)

      Изтриване
  5. едно пакетче мая от 7 грама отговаря на половин кубче мая прясна ,умножава се сухата мая по 3 ...и обратно кубчето от прясна мая,което е 42 грама се дели на 3 и получавате колко суха мая да сложите
    .

    ОтговорИзтриване
  6. Направих ги и аз но за жалост ми станаха много сухи.Не знам къде сгреших? Използвах 1 пакет и половина кори фамилия Сместа е много и ми остана.Сиренето също е много за моя вкус !Ще опитам отново да ги направя !

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря много за рецвптата. Всички продукти са точни за пакет Фамилия 500 грама. И Честит Рожден Ден със закъснение да сте жива и здрава!

    ОтговорИзтриване
  8. Аз също пробвах рецептата днес но моите също станаха малко сухи но не и мазни Ползвах 1 пакет и 3 кори от другия пакет на ''Фамилия'' за да напълня тавата Ще добавя другия път 1 ч ч кисело мляко към сместа със сиренето и ще видим резултата

    ОтговорИзтриване
  9. Много вкусни банички, отлична рецепта,отново ще направя за семейството. Поздравления за поста.

    ОтговорИзтриване
  10. Здравейте! Искам да ви попитам каква е ролята на маята в тази рецепта? Вярвям, че са много вкусни, ще ги направя и аз и ще спазя рецептата, разбира се. Просто ми стана интересно, защо е толкова голямо количество маята. Ще се радвам да ми пишете! Благодаря!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Според мен използването на маята в сместа създава усещането за точена баница - точно такъв е ефектът, когато баницата се изпече. Количеството мая на пръв поглед е много, но резултатът показва, че е прецизно премерено. Единствено количеството на сиренето и олиото са в повече (по мое скромно мнение), поради което аз лично си ги редуцирам.

      Изтриване
  11. Баничките са супер,но сместа с маята остава повече от половината.Наложи се да правя със още един пакет кори 500гр.Правих със Одрински и сгъвах един лист на две,като и двата листа намазвах обилно и поръсвах със сирене.Успях да си усвоя сместта.

    ОтговорИзтриване
  12. Баничките са прекрасни!
    Ако точно спазвате рецептата, продуктите са напълно достатъчни и резултатът е перфектен!
    Благодаря Ви Ваня! Мария

    ОтговорИзтриване
  13. Сега и аз да питам.Като гледам снимките има 8 рула по 3 кори прави 24 единични кори.Във пакетите Фамилия,Одрински,Сърбиянка,Царица и т.н. единичните кори са 15-16 броя-грамажа им е 500 гр.Как при Вас са се получили тези тройнокори рула.Каква марка кори сте използвали.Фините кори на Белла за баклави и сладкиши също са 16-18 броя.Та не знам дали да се доверя на посочения грамаж кори

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Само първата снимка, е снимка от тавата. Всяка следваща снимка вече сервирани в чиния. Корите са 500 гр., в случая 18 кори или 6 рула по 3 кори. Гледайте внимателно!

      Изтриване
  14. А аз по невнимание съм купила Фамилия,но от новите-на сач...навивах по кора,вместо по три-стигна ми всичко от посоченото в рецептата,станаха осем рула и перфектна баница :) Благодаря за споделената рецепта Ваня :)!

    ОтговорИзтриване
  15. Здравейте
    Защо не мога да копирам и принтерам прекрасните ви рецепти. За който ви благодаря

    ОтговорИзтриване
  16. Прекрасна рецепта, благодаря! Ще я пробвам при първа възможност :-)

    ОтговорИзтриване
  17. Кори за баница "Мива", продават се в Кауфланд, са с 18 бр. листа в пакет, 500гр. Единственото, което бих коригирала за моя вкус е малко повече мазнина. Може би около 200- 250 мл., а може да се добави и мас заедно с олиото. Иначе сиренето идва точно за 6 бр. рула. Долу-горе по една шепичка сирене на руло.

    ОтговорИзтриване
  18. Браво за рецептата Ваня ,станаха страхотни ,точно спазих всичко !

    ОтговорИзтриване

Zu-zu погачице