menu

неделя, 10 декември 2017 г.

Сладки " Балеринки "




Необходимите продукти и начинът на приготвяне ще намерите в електронната книга
"Сладка Коледа, с 25 подбрани рецепти"





Продукти:- за около 23 бр.

100 гр. меко масло
50 гр. пудра захар
1 пакетче ванилова захар
1 белтък
160 гр. брашно

Още:

сладко по ваш избор
пудра захар за поръсване

Приготвяне:

Включете фурната на 190 градуса.
В съд смесете меко масло, пудра захар, ванилова захар, белтък и брашно. Разбийте с миксер, до съединяване на продуктите. Получената смес ,шприцовате в тавата на фурната с хартия. В средата на всяка сладка, правите дупка с тъп предмет / използвала съм отварачка за шишета /така, че да осетите дъното на тавата. Печем в загряна фурна, около 8-10 мин. Охладените сладки, поръсете с пудра захар и напънете със сладко, което предварително сте загрели, за да се втечни. Аз съм използвала верният ми помощник, спринцовка за детски сироп.

Заповядайте в кулинарната група.
https://www.facebook.com/groups/1434863666753752/














Извор-http://tortelina.blogspot.co.at/2013/12/
Vanya_Djordjevich

2 коментара:

  1. Както винаги неуморна.Сладките изглеждат апетитни и всички останали рецепти.Пробвала съм почти всички ваши рецепти...страхотни.Цвети

    ОтговорИзтриване

Zu-zu погачице