menu

събота, 7 септември 2024 г.

Бърза торта без миксер



Продукти за блата и форма 22 или 24 см:

3 яйца 
200 г фина захар 
Щипка сол 
400 мл кефир 
1/2 ч.л. сода бикарбонат 
200 г брашно 
50 г какао 
10 г бакпулвер 
100 мл олио 

Продукти за крема :

400 г сметана  12 %
400 г Дулсе де Лече

Приготвяне :

Включете фурната на 180 градуса. 
В съд разбъркайте с бъркалака яйца и захар и щипка сол. Добавете кефир, в който сте добавили содата. След това добавете пресято брашно с какао, и накрая олио. Получената смес сипете във формата за торта и печете в загрята фурна, до готовност. 
След готовност, охладете и разрежете на 3 части, като първо от горната страна отрежите часта, която е неравна или издута леко. Тя ще послужи за тортата странично. 
Разбъркайте с бъркалака сметана и Дулсе де Лече, до съединение на продуктите. 
Сложете един блат в поднос, добавете 3,4 лъжици от крема и разпределете равномерно. Следва втори блат с крем, трети блат и крем. От крема вече е останало малко и с него измажете тортата странично. Изрезките сложете в чопър или натрошете на ръка. С тях украсете странично, а за отгоре пуснете въображението си на воля. Аз, съм използвала карамел сос. 
Тортата оставете 1 час в хладилник и сервирайте.

Блата е много мек и сочен и няма нужда от сиропиране! Моята торта е във форма 24 см, затова е и по-ниска. 

Видео рецепта може да видите в кулинарната ми страница тук: 👇


Заповядайте и в кулинарната ми група "В моята кухня"



Mожете да се свържете с мен и на ел.адрес djordjevic.vanya@gmail.com

Vanya_Djordjevich_signature

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Кюнефе