menu

събота, 19 септември 2020 г.

Баница, като тутманик.



Продукти :
 
500 г кори на сач
400 г кисело мляко 
5 яйца 
100 мл олио 
250-300 г сирене
1 ч. л. сода бикарбонат 
80 г брашно 
1 ч. л. сол / зависи от сиренето /
 
Приготвяне :
 
В голяма купа добавете продуктите в следния ред, като след всяко добавяне разбърквате  с бъркалка : брашно, сол при нужда, сода, кисело мляко, яйца, олио, натрошено сирене и нарязани кори на ленти 1 см. Разбърквате добре и оставете 10 мин. През това време загрейте фурната на 180-200 градуса. Сипете сместа в емайлирана тава 28 см, без да я мажете с олио. Печете до готовност. Извадете от фурната и обърнете  тавата върху 3 купички. Оставете така 15-20 мин и сервирайте. 

Написла съм, като тутманик, защото все едно е от тесто. Много вкусен, препоръчвам. 

Заповядайте и в кулинарната група "В моята кухня"

Mожете да се свържете с мен на ел.адрес djordjevic.vanya@gmail.com















Vanya_Djordjevich_signature

9 коментара:

  1. на село няма такива кори с какво да заменим

    ОтговорИзтриване
  2. А ащо се обръща върху купите, няма ли да се начупи?!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Няма да се начупи, но ще стане по-пухкава.

      Изтриване
  3. Благодаря бъдете жива и здрава и всички около вас

    ОтговорИзтриване
  4. При мен се получи доста сбито , нямаше я тази въздушност като при Вас , аз ползвах одрински кори и при мен вътрешността стои леко влажна

    ОтговорИзтриване
  5. Здравейте, Ваня! Баницата стана много вкусна, но защо се сплеска на мястото, на което беше положена върху купите?

    ОтговорИзтриване

Zu-zu погачице